vrijdag 2 juni 2017

Hamsteren...

Sinds het naaivirus me weer te pakken heeft ben ik stoffen aan het hamsteren geslagen. Een week of 3 terug geleden ging ik op een mooie zomerse woensdag met Sietze op de fiets naar Den Bosch. Daar zit Hoofs, een geweldige stoffenwinkel! Ik ging er zoals je begrijpt niet met lege handen weg. Vervolgens deden we nog een rondje over de markt waar ook verschillende stoffenkramen staan. En zo kwamen we met een leuke stapel stoffen weer thuis!


De week erna was het Stoffenspektakel in de Brabanthallen in Den Bosch. En ook daar ben ik lekker wezen rondsnuffelen. Vooraf had ik al bedacht dat ik in ieder geval een voorraadje (matchende) tricots aan wilde schaffen, want de jongens kunnen nog wel wat shirtjes gebruiken voor de zomer. Ook van het Stoffenspektakel kwam ik met een flinke stapel terug!


De afgelopen week heb ik thuis eens goed opruiming gehouden in het kleine (rommel)kamertje waar ik mijn naaispullen bewaar. En zo heeft alles weer een plekje gekregen in de kast!


We kunnen er weer tegen en voorlopig kan ik fijn uit de voorraad dingen maken. Sommige lappen zijn overigens al gepromoveerd naar de kledingkasten... Maar dat zien jullie hier nog wel eens langs komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten